Sunday Morning

Underbar söndagsmorgon, lagade havregrynsgröt i kastrull(for once) gör alltid annars i micron eftersom de inte finns speciellt mycket tid  på mornarna men idag hade jag tid och det var SÅ gott! Sen har jag suttit och fixat bloggen, lyssnat på musik och så ska jag välja ut vilken bild vi ska ha som tackkort från bröllopet, vet att vi är väldigt sega är ju över ett år sen men har bara inte funnits tid eller ork.
är dessutom väldigt grått ute idag så jag är inne med gott samvete, och sen städade jag upp lägenheten igår, och all tvätt och A jobbar så planerna för dagen är att hänga med mina systrar, är ledig till onsdag så ingen söndagsångest här inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0